1. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen?
Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres. Zet in het opmerkingveld dat het om een kadootje gaat, dan pakken we het extra mooi in. Indien je er een persoonlijke noot aan toe wilt voegen, kan je in het opmerkingsveld een boodschap schrijven die we erbij doen.
2. Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
In de webshop kunt u betalen met iDeal (NL), bancontact (BE) of vooraf overmaken.
3. Hoe berekenen jullie de verzendkosten?
Aan de hand van de tarieven van DHL.
4. Wat is de levertijd van mijn bestelling?
We streven ernaar je bestelling binnen 1-2 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 2 werkdagen. Bij de volgende artikelen kan er een afwijkende levertijd gelden:
- een op maat gemaakt feestpakket
- artikelen met een pre-order
- als het aangegeven is bij de categorie en/of bij het betreffende artikel
Bij deze uitzonderingen wordt de levertijd altijd besproken.
5. Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@keigezelligfeestje.nl
SUPERKOOPJES
SHOP HIER MEGA VOORDELIG FEESTVERSIERING - INPAKARTIKELEN - CADEAUS EN KAARTEN
SHOP HIER OP=OP
NIEUW: FEESTPUNTEN
Vanaf 01 september 2024 kun je feestpunten gaan sparen voor mooie beloningen bij Keigezellig Feestje!